mandag den 27. august 2012

Jordbær, lopper og nektariner (hårløse ferskner)

I weekenden blev Mangolerne samlet igen. Efter timer, dage, uger fyldt med længsel, savn og savl mødtes vi endelig til en masse loppemarkederi (ja, ok, det hedder det ikke, men hvad vil du gøre ved det???)

Vi fik faktisk solgt ting og sager. Mest af alt solgte Annebanane en masse legetøj. Kammango og jeg fik solgt noget tøj og sko. Min indtægt endte på 40 kr, hvilket var helt i orden for mig, for jeg kom jo ikke for at tjene penge.
Vores bedste salg blev gjort af Kammango, som solgte et par sko til 100 kr. til en laber ung dame. Det var højhælede træsko af mærket "Topshop".


Her ses Kamma, som prøver at sælge en stol


Her ses Anne, som prøver at tage et billede af Kamma, som prøver at sælge en stol

Og her er vi allesammen, med dejlige jordbær som Kammango købte til os

Og de sølle rester af lidt halvgamle jordbær.. Ikke særlig appetitligt, men heldigvis var der også nektariner som vi nød med stor fornøjelse (Udover Annebanane, som klagede over at det satte sig i tænderne!)

Der er faktisk startet en frugt i min klasse.. Hun hedder COCO! Det er ligesom en kokosnød, og ja! Det er en frugt..
Jeg har forresten lært et nyt ord i dag: Vindbøjtel
Ordet beskriver en person, som er letpåvirkelig og skifter mening som vinden skifter retning. Det er et truet ord, så brug det! Ellers vil det blive slettet fra ordbogen og alles ordforråd. Det synes jeg er en sørgelig tanke.
Nu skal jeg have min allerførste engelsk time på HHX nogensinde! Det bliver sindssygt. It's going dooooown (like a cheerleader on prom night).

FFF (Frugtkys fra Freyapapaya) <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar