torsdag den 8. marts 2012

Freya laver ballade

Sverre kom ikke efter 15 minutter (det sagde hun også i går høhø host host). Derfor gik jeg. Prakt laver læder-ting der lugter. Det er ikke så sjovt, for en vegetar som mig.
Apropos vegetar, blev jeg skuffet i dag. August spiste kød til middag. Puuuha! Nu sidder jeg mellem Mariannes tyskhold og Pers franskhold. Det er skidekoldt og jeg har ondt i halsen, så jeg burde lade være. Men jeg tror jeg vil drille KamseLamse lidt og titte på franskmændene.

5 minutter senere...

Nu sidder jeg til fransk. Per er imponeret over at Nathalie selv har betalt sit efterskole-ophold. "Hvordan fanden får du tøj, Kamma?" spørger Per. Det er et godt spørgsmål og Kamma svarer at hun har penge fra da hun arbejdede engang. Hun var svømmehjælpetræner. Hun har arbejdet i en svømmepøl. Det forstår en franskmand godt. Kamma køber kun billigt tøj. Nana siger jeg er billig. Bonus-info: Billig hedder 'mindre dyr' på fransk.
Kamma har lavet en annonce for bloggen og den er virkelig god. Vi hænger den op i hallen.
Per har skæg på hele sit hoved. Faktisk så meget at det er grønligt i det grå. På toppen af hovedet er hans skæg meget tyndt og gennemsigtigt. Han er dog modebevidst og går med skjorte under sin striktrøje.

Masser af kys til jer derude!
Freya out.

Fransk med sure gede Per
Per til Freya: 'tag bh'en af!'
Freya til Per: 'Jeg nægter!'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar